İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyenler “İGDAŞ, İmamoğlu yandaşı kanallara sponsor oldu” sözleriyle karalama kampanyası başlatırken, 2017-2019 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve iştiraklerinden aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıktı. Merdan Yanardağ kendisine ait resmi sosyal medya hesabında açıklayacağım dediği listeyi açıklayarak şu ifadeleri kullandı:

‘BİZDE USULSÜZLÜK YOK’
TELE 1’in, İGDAŞ’tan neredeyse “üç kuruşa” aldığı reklamı diline dolayan ve bir usulsüzlük varmış gibi göstermeye çalışan AK-trollere ve yandaş medya soytarılarına AKP döneminde haksız-hukuksuz aktarılan milyonları açıklayacağımı ilan etmiştim.. Buyurun:

‘AKP DÖNEMİNDE MİLYONLARCA LİRALIK REKLAM’
“Daha listenin bir kısmı bu.. AKP döneminde yandaş ve yanaşma medyaya, Ak-trollere haksız ve hukuksuz şekilde aktarılan milyonların sadece bir kısmı.. TELE1’i ve Ekrem İmamoğlu’nu sözüm ona suçlamaya kalkan soytarıların suratına bu listeyi bir eldiven gibi çarpacağız.. İşte liste.. Kalleşçe, korkakça pusu kurmak, arkadan saldırmak, yalan, iftira sizin gibi soytarıların işi.. Var mısınız mertçe düelloya.. Silahları siz seçin.. Bizim elimizde sadece bu liste olacak. Buna göre:

‘YENİ ŞAFAK AKİT TURKUAZ…’
Kapanmak üzere olan Türk Medya’ya bağlı yayın kuruluşlarına 5 milyon 764 bin TL,
Turkuaz Holding’e bağlı yayın kuruluşlarına 15 Milyon 293 bin TL
YeniŞafak ve TVNET’e 9 Milyon 127 bin TL
AKİT grubuna 3 Milyon 008 bin TL
Kanal7, Haber 7, Ülke TV’ye 1 Milyon 409 bin TL
Selahattin Aydoğdu’nun sahip olduğu MS Yapı ve Medya’ya ait olan İstanbul TV ve İstanbul Ajans’a 1 Milyon 575 bin TL”

‘OLMAYAN YOK’


Demirören Medya Grubunun sahip olduğu Milliyet, CNN Türk, Kanal D, Hürriyet için 689 bin 647 TL
Ciner Holding’in sahip olduğu HaberTürk ve Show TV için 493 bin 705 TL
İhlas Grubuna ait olan Türkiye Gazetesi ve İhlas Haber Ajansı için 1 Milyon 189 Bin TL
SETA Vakfına ait olan KRİTER Dergisi için 342 bin 242 TL
TÜGVA’ya ait olan Fikirname ve Özçekim için 55 Bin TL
hurhaber. com için 125 Bin TL
superhaber.com için 284 Bin TL
Hadi Özışık’ın Sahibi olduğu internetmedya.com’a 340 bin 900 TL
Metin Avni Özgürel’in sahip olduğu Yeni Birlik Gazetesine 203 Bin 040 TL
Abdurrahman Uzun’un sahip olduğu Türkiye haber merkezi için 60 Bin TL” verildiği ortaya çıktı.

Kaynak: gerçekgundem

Bunlar da İlginizi Çekebilir

SARIZEYBEK MEDYA

Güncel Haberwww.sarizeybekhaber.com.tr
Güncel Araştırmawww.bilgeturksam.com
Video Haberwww.sarizeybek.tv
Özel Haberwww.erdalsarizeybek.com.tr
KİTAPwww.sarizeybekhaber.com.tr
ÖZGEÇMİŞİ