Genel
18 Kasım 2017 ( 5181 görüntülenme )

"BOĞAZİÇİ ELEKTRİK'TEN VATANDAŞLARA ŞOK UYARI"

CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, vatandaşların müşteri işlem merkezleri dışındaki yerlere fatura ödememesi gerektiğini vurguladı.

Halit Bakal, abonelerinin müşteri işlem merkezleri dışındaki yerlere fatura ödememesi gerektiğini belirterek, "İstanbul'da halen 700 binin üzerinde müşteri faturasını korsan olarak ifade edilebilecek ödeme noktalarına yapıyor" ifadesini kullandı.

"MÜŞTERİ MERKEZLERİNE GİDİN"

Bakal, yazılı açıklamasında, abonelere en hızlı ve kaliteli hizmet verilmesinin amaçlandığını bu kapsamda müşteri merkezlerinde özellikle yaşlı, hamile ve engellilerin durumlarının dikkate alınarak işlem yapıldığını bildirdi.

"İŞLEM SÜRESİ KISA"

Müşteri işlem merkezlerinde gün geçtikçe işlem sürelerinin kısaldığını vurgulayan Bakal, geçmişte 15-20 dakika süren işlerin artık saniyeler içinde tamamlandığını belirtti. 

Vatandaşların müşteri işlem merkezleri dışındaki yerlere fatura ödememesi gerektiğini vurgulayan Bakal, şunları kaydetti:

"FARKLI ÖDEME NOKTALARINDA RİSK VAR"

"İstanbul'da halen 700 binin üzerinde müşteri, faturasını korsan olarak ifade edilebilecek ödeme noktalarına yapıyor. Bizim işlem merkezlerimizde elektrik faturası ödemesi sırasında tüketiciden herhangi bir bedel alınması söz konusu değil. Müşteri geliyor, gönül rahatlığı ile faturasını ödüyor. "

"FATURANIZ ÖDENMEMİŞ OLABİLİR"

"Oysa korsan noktalarda elektrik tüketicilerinden haksız yere fatura başına 1,5-2 lira gibi bir bedel alınıyor. Ayrıca bu noktalardan yapılan ödemelerde gecikme ya da faturanın yatırılamaması gibi problemler de ortaya çıkabiliyor. Bu nedenlerle müşterilerimize çok daha dikkatli olmaları konusunda bir kez daha çağrıda bulunmak istiyorum."

Kaynak: Cumhuriyet

Bunlar da İlginizi Çekebilir

SARIZEYBEK MEDYA

Güncel Haber www.sarizeybekhaber.com.tr
Güncel Araştırma www.bilgeturksam.com
Video Haber www.sarizeybek.tvfran
Özel Haber www.erdalsarizeybek.com.tr
KİTAP www.sarizeybekhaber.com.tr
ÖZGEÇMİŞİ